تحقیق سود سرمايه گذراي

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
دانلود تحقیق با موضوع سود سرمايه گذراي،
در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه
بدون شك مهمترين انگيزة سرمايه گذراي كسب سود مورد استفاده توسط سرمايه‌گذاران مي‌باشد و مطالعات و پژوهشهاي انجام شده درباره سود حسابداري و احكام مرتبط با آن يكي بيشترين تلاشهاي پژوهشي را در تاريخ تحقيقات حسابداري تشكيل مي‌دهد. از اين رو پيش بيني سود آتي شركتها و عوامل مرتبط با آن بسيار حائز اهميت مي‌باشد.
از آنجاييكه سود داراي نقش اطلاعاتي در جهت تبديل باورهاي موجود در آينده و ميزان توانايي شركت در برابر سهامداران و بستانكاران مي باشد. بنابراين رابطه بين سودهاي گذشته و آتي و تفاوت بين آنها و پي بردن به عوامل ايجاد تغييرات سود و چگونگي ارتباط آن با ساير صورتهاي مالي و بالاخص ترازنامه و احكام آن مي تواند بسيار مورد توجه و مهم باشد.
بكارگيري اطلاعات مندرج در صورتهاي مالي در جهت تصميم گيري بدون تجزيه و تحليل آنها مفيد نمي باشد و مي تواند نتيجه معكوس داشته باشد و استفاده كننده از آن را گمراه سازد، لذا تجزيه و تحليل صورتهاي مالي و بسط و گسترش و ابداع فنونهاي مرتبط با آن از اهميت زيادي برخوردار است و اكثر تصميم گيريهاي مديران و سرمايه‌گذاران و سهامداران حرفه اي و ساير استفاده كنندگان از صورتهاي ملي بسته به ميزان شناخت و آشنايي به فنون تجزيه و تحليل براساس نتايج حاصل از اين فنون گرفته مي شود....




دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 4893 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:15 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش.